Tecnulugia di biodegradazione di carta patinata

Ningbo Tingsheng Import & Export darà u megliuscatula di pizza persunalizata,lunch box di carta persunalizata,Tavola d'avorio

In u passatu, a sustanza perfluorinata PFAS rivestita nantu à a superficia interna di certi imballaggi alimentari avianu una certa carcinogenicità, tanti pruduttori di imballaggi di fast food di carta si vultonu à rivestimentu di a superficia di a carta cù una strata di PE, PP, EVA, sarin è altre resina. filmi plastichi per ghjunghje U scopu di waterproof è oil-proof, per evità u dannu à a salute umana causata da sustanzi perfluorinati.Ma in l'ambienti naturali, cum'è PFAS, a struttura molekulari di sti film plastichi hè relativamente stabile è ùn pò micca esse degradata, cusì causendu a contaminazione plastica bianca.

H717aed5e0d694984a9e3cfcc03e4d974H

Per quessa, alcune cumpagnie anu sviluppatu a tecnulugia di biodegradazione (anaerobica + marina) per i materiali polimeri (cum'è plastica, gomma, fibre chimiche), chì ponu ottene a biodegradazione di terraferma, a biodegradazione marina è a degradazione di compostu.

A tecnulugia di biodegradazione (anaerobica + marina) hà u costu più bassu, l'aghjuntu hè solu 1%, u costu hè solu aumentatu da 20% -30%, è i materiali di trasfurmazioni originali, l'equipaggiu di pruduzzione, i prucessi è e proprietà cumpleta di i materiali ùn anu micca. deve esse cambiatu.In cuntrastu, u costu di tecnulugii cumplettamente biodegradabili cum'è PLA, PBAT, PBS è PHA aumenterà da almenu 1-2 volte, è a prestazione generale di u pruduttu finitu ùn pò micca ghjunghje à quella di i plastichi tradiziunali.In u prucessu di pruduzzione, materie prime, equipaghji di pruduzzione, prucessi di produzzione, etc. tutti deve esse cambiatu è aghjustatu.

H6723311634bc4471b9c06e83610fb191e

Masterbatch biodegradabile anaerobicu hè un masterbatch organicu chì introduce plastica in u stadiu di degradazione microbica per via di attività chimiche causate da batteri (principalmente batteri anaerobi), lascendu solu diossidu di carbonu, metanu è sustanzi umichi, di quale u metanu pò esse riciclatu cum'è energia pulita Utilizzata, l'humus. pò esse usatu cum'è fertilizante.Dopu aghjunghje un masterbatch biodegradable anaerobicu à u plasticu, pò esse biodegradatu da a reazione anaerobica in terraferma o degradate in acqua di mare.

A degradazione microbiana anaerobica si trova sempre in a natura è ùn hè micca faciule di detectà perchè u prucessu hè assai lento.Tuttavia, l'aghjunzione di un masterbatch biodegradable anaerobicu pò accelerà assai u prucessu di degradazione di plastica organica solida.I masterbatches biodegradabili anaerobici permettenu à i plastichi di compie quattru tappe di degradazione à ritmi più alti.

He8d6750c2f254bcd80fa6528ba62efacy

E caratteristiche è i vantaghji eccezziunali di a tecnulugia di biodegradazione di carta patinata (anaerobica + marina):
1. Safe and clean.Sta tecnulugia pò esse usata cum'è una fonte di carbone per i microorganismi anaerobichi in un ambiente anaerobicu.Dopu l'azzione enzimatica, finu à chì a fonte di carbone solidu organicu hè digerita, risponde cumplettamente à i requisiti di u produttu verde di a classificazione di basura.
2. Ùn ci hè bisognu di rimpiazzà l'equipaggiu di pruduzzione, è ùn ci hè micca bisognu d'invistisce in novi equipaghji di produzzione maiò.
3. Ùn affetta micca u funziunamentu di a materia prima, è ùn aumenta micca u costu troppu.
4. Ùn hè sottumessu à a limitazione di a vita di u produttu è u periodu di almacenamiento.
5. Pò esse riciclatu.

Ningbo Tingsheng Import & Export darà u megliuscatula di pizza persunalizata,lunch box di carta persunalizata,Tavola d'avorio


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022