Scatole di carta kraft per l'alimentariu

Ningbo Tingsheng Import & Export darà u megliuscatula di pizza persunalizata, lunch box di carta persunalizata,Tavola d'avorio

A tendenza attuale di l'usu di scatuli di carta kraft per l'alimentariu porta sempre più cartoni à nasce in diversi disinni.Numerosi cartoni di design belli è ecologichi ponu risponde à tutti i bisogni di l'utilizatori.

4

Nove tendenze in scatuli alimentari di vacca

Quandu l'ambiente hè diventatu u focu di tutti i paesi in u mondu, u cunsumu verde hè diventatu a tendenza di u seculu.L'imprese riducenu i so impatti ambientali ligati à a produzzione.U travagliu cù i cunsumatori per riduce i rifiuti usendu prudutti verdi.A cullaburazione di i pruduttori è di i cunsumatori face una grande cuntribuzione à i normi verdi in a cumunità.

5

L'usu di i prudutti verdi hè cunsideratu da i cunsumatori cum'è un standard per una vita sana è di alta qualità.Per quessa, sò disposti à pagà i prezzi più altu per i prudutti è servizii verdi.A priorità hè data à l'usu di prudutti di carta ecologichi chì ponu esse scomposti sottu terra in pocu tempu.Ci hè stata una tendenza recente à utilizà scatuli di carta kraft per l'alimentariu.

Varietà di prudutti di carta kraft dispunibuli cum'è: cannucce di carta, sacchetti di carta, cartoni, ciotole di carta, tazzi di carta ... sò più caru cà i prudutti dispunibuli fatti di plastica è nylon.Per l'ambiente, per a salute di sè stessu, di e so famiglie è di a cumunità, a ghjente hà diventatu cunsciente è priurità l'alternative di carta in u so cunsumu di ogni ghjornu.

I vantaghji di u cartone kraft

U cartone hè durable, forte è duru.
Resiste à u calore altu è u friddu.
Hè innocu per a salute è pò esse usatu per almacenà l'alimentu, assicurendu a sicurezza è l'igiene alimentaria.
Ecologicu, biodegradable rapidamente.
faciule da stampà è cuncepimentu.
Una varietà di mudelli è dimensioni.
Aduprà una varietà di cibo.
Attualmente, a tendenza populari di scatuli di carta kraft in u cunsumu beneficia ancu di i vantaghji sopra.L'imprese di fabbricazione di carta anu assicuratu ancu a produzzione di produttu è anu creatu più prudutti di carta per rimpiazzà i plastichi è i nylon per serve i bisogni di l'utilizatori.

A tendenza verde attuale o l'usu di cartoni kraft mostra un bonu cambiamentu è una risposta positiva di a cumunità.L'aumentu di a cuscenza porta à l'aumentu di l'intenzioni è i cambiamenti di cumpurtamentu.Pratichemu a missione di sparghje a tendenza di a vita verde è di creà un bonu valore per l'umanità.

2


Tempu di post: 05-09-2022