Scatole per imballaggi alimentari biodegradabili è riciclabili

L'usu di materiali di imballaggio biodegradabili è riciclabili face parte di u verde vivu.Truvà alternative ecologiche à i prudutti tradiziunali hè diventatu più faciule in questi ghjorni.Cù a proliferazione di prudutti, avemu più opzioni in cumminendu a vita verde cù a vita muderna.

I materiali di imballaggio toccanu ogni aspettu di a nostra vita in un modu o un altru.Da l'imballu di l'alimentu à l'imballaggio di pacchi, usemu una gamma sorprendentemente larga di materiali di imballaggio.A crescita di a quantità di imballaggi chì usemu in a nostra vita di ogni ghjornu hà avutu un impattu nantu à a quantità di rifiuti generati.I rifiuti chì ùn ponu micca esse riutilizzati o riciclati finiscinu in i discaricamenti, induve si putreghjanu per anni, o in certi casi, l'imballu hè fattu di materiali chì ùn si decomponenu mai.Aiutemu à prutege l'ambiente truvendu alternative biodegradabili è riciclabili.

Tipi di materiali di imballaggio biodegradabili è riciclabili

Fortunatamente, ci sò parechji materiali di imballaggio biodegradabili è riciclabili da sceglie.Questi include:

1. Paper è cartuni - Paper è cartuni sò reutilizabili, riciclabili è biodegradabili.Ci hè parechje vantaghji di stu tipu di pruduttu imballatu, micca menu chì sò relativamente prezzu di pruduce, facendu più faciule o più prezzu di usà.Parechje cumpagnie di fabricazione di imballaggi offrenu imballaggi fatti cù un altu percentuale di carta riciclata cum'è una opzione preferita per l'ambiente.

2. Cornstarch - Packaging o sacchetti fatti di cornstarch sò biodegradabili è ideali per u cunsumu veloce, cum'è takeout, shopping, etc. Sò ancu una bona scelta per ogni tipu di imballaggi alimentari, è una bona scelta eco-friendly per a piccula logistica express.L'imballaggio di amido di granu hè biodegradable è hà un impattu negativu assai limitatu nantu à l'ambiente.

3. Film Bubble - Questu hè assai utilizatu com'è materiale di imballaggio.L'alternative ecologiche includenu l'imballaggio di bolle di polietilene riciclatu è u film di bolle completamente degradabile.

4. Plastica biodegradable - Questu hè oghje comunmente utilizatu in sacchetti di plastica, ma hè ancu utilizatu in altri articuli cum'è i currieri per u mailing in massa.Stu tipu di plastica cumencia à scumpressà quandu hè esposta à u sole è hè una bona alternativa ecologica à i plastichi convenzionali.

Uscatuli di pizza, scatuli di sushi, scatuli di paniè altri scatuli di imballaggio alimentari pruduciutu da a nostra cumpagnia sò tutti materiali degradabili2


Tempu di post: 29-ghjugnu-2022