Impurtanza è precautions di scatuli di imballaggio alimentari

Ningbo Tingsheng Import & Export darà u megliuscatula di pizza persunalizata,lunch box di carta persunalizata,Tavola d'avorio

Tutti avemu ghjorni cum'è questu è vulemu una cena diliziosa consegnata ghjustu à a nostra porta.Fighjemu un sguardu più attentu à perchè l'imballaggi alimentari importanu è cumu migliurà l'imballaggio per distinguersi in un mercatu affollatu.

Perchè l'imballaggio alimentari hè impurtante

 

Ci hè parechje usi impurtanti per l'imballaggi alimentari.Prutege l'alimentu da a contaminazione esterna.Assicura chì l'alimentu righjunghji a temperatura curretta.È, hè un ambasciatore di marca tattile chì i vostri clienti ponu vede è toccu.A scatula crea una grande cunnessione trà u vostru audience è a vostra attività.L'imballaggio hè impurtante per vende ogni pruduttu, in particulare l'alimentariu.Una scatula attraente inspira scelte impulsive, ignora u pensamentu riflessu, è dà à i cumpratori un sensu di ricumpensa.Hè una influenza putente.
Ùn mancate micca sta opportunità per furnisce una sperienza di u cliente premium è aiutà à rinfurzà a cunnessione positiva di una marca cù u so publicu.

Sceglie u materiale ghjustu

Utilizà i materiali ghjusti hè u primu passu per cuncepisce cù successu una scatula di produttu.

I cuntenituri alimentari venenu in una varietà di materiali - cartuni, ondulati, cartuni, cartuni, plastica è Styrofoam sò i più cumuni.Inoltre, ognunu di sti materiali hà vantaghji è svantaghji.1

1

Styrofoam hè grande per insulating foods caldi è friddi, mantenenu caldi.Tuttavia, ùn hè micca biodegradable è hè dannusu à u nostru ambiente.Per d 'altra banda, u plasticu hè abbastanza forte per prevene perdite se cuncepitu bè.Parechji plastichi, però, ùn sò micca biodegradabili.Inoltre, certi plastichi ponu leach poisons in u vostru alimentu.

U cartone hè biodegradable è facilmente stampabile.L'alimentu umitu, in ogni modu, pò fà a pasta.Inoltre, mantene u calore ùn hè micca bonu per mantene u calore.

Chì sò i bisogni di a vostra attività di consegna di cibo?Cunsiderate a distanza chì u vostru alimentu duverà esse trasportatu, quantu durarà in u pacchettu, esigenze di temperatura, è u tipu d'alimentu chì avete bisognu di trasportu.Dopu travaglià cù u vostru designer di imballaggio per creà un imballaggio persunalizatu chì si adatta megliu à questi bisogni.

Sceglite un cuntainer alimentariu compostable

A maiò parte di e scatuli alimentari sò dispunibuli.I cunsumatori diventanu più cuscenti di l'impattu crescente di l'imballaggi unicu in u nostru ambiente globale cumunu.I risturatori è i servizii di consegna di l'alimentu anu da esse attenti ancu à questu - per ùn alienà i clienti in modi chì ùn sò micca boni per l'ambiente.È, a priorità di i materiali di imballaggio riciclabili, riutilizzabili è biodegradabili hè un passu impurtante versu a gestione di un affari eticu è ecologicu.

Una volta chì avete determinatu quale tipu di materiale di imballaggio hè u megliu per i vostri bisogni è vulete priorità i cuntenituri ecologichi, pudete inizià à pensà seriamente à a vostra marca di imballaggio.U vostru backpack interagisce cù centinaie di persone.Se l'imballu ùn hè micca marcatu è pocu cuncepitu, hè una grande opportunità mancata.

Ningbo Tingsheng Import & Export darà u megliuscatula di pizza persunalizata,lunch box di carta persunalizata,Tavola d'avorioH3c5218c5d9f54bc48f8469cc44551a2do.jpg_960x960


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022