Sempre più cunsumatori favurizanu l'imballaggi di carta

Sempre più imballaggi di carta cum'èscatuli di pizza, scatuli di panièscatuli di macaronentranu in a nostra vita, è un novu studiu realizatu prima di a pruibizione hè statu implementatu rapporti chì quasi dui terzi di i cunsumatori crede chì l'imballaggio di carta hè più verde.

E

In marzu di u 2020, una ditta di ricerca indipendente Toluna, cumandata da u gruppu di difesa di carta Two Sides, hà sondatu 5,900 cunsumatori europei nantu à e preferenze, percepzioni è attitudini di imballaggio.I risultati mostranu chì l'imballaggio di carta o cartone hè favuritu per e so parechje proprietà specifiche.

U 63% pensa chì i cartoni sò più amichevuli di l'ambiente, u 57% pensanu chì i cartoni sò più faciuli di riciclà, è u 72% pensanu chì i cartoni sò più faciuli di compost in casa.

Trè in 10 cunsumatori credi chì a carta o u cartone hè u materiale di imballaggio più riciclatu, è crede chì u 60% di carta è cartone hè riciclatu (a rata di riciclamentu attuale hè di 85%).

Circa a mità di i rispondenti (51%) preferanu imballaggi di vetru per prutege i prudutti, mentre chì u 41% preferiscenu l'aspettu è u sensu di u vetru.

1

I cunsumatori consideranu u vetru per esse u sicondu materiale di imballaggio più riciclabile, seguitu da u metale.Tuttavia, i ricuperazioni attuali eranu 74% è 80%, rispettivamente.

Inoltre, l'indagine hà revelatu chì l'attitudini di i cunsumatori versu l'imballaggi di plastica sò per suprattuttu negativi.

Jonathan Tame, direttore generale di Two Sides, hà dettu: "L'imballaggio hè fermamente nantu à u radar di u cunsumadore dopu chì i documentarii di riflessione cum'è Blue Planet 2 di David Attenborough mostranu l'impattu chì i nostri rifiuti anu nantu à l'ambiente naturale.agenda".

Quasi trè quarti (70%) di i rispondenti dicenu chì sò attivamente pigliate passi per riduce l'usu di l'imballaggi in plastica, mentre chì u 63% di i cunsumatori crede chì u so tassu di riciclamentu hè sottu à u 40% (42% di l'imballaggi di plastica in Europa sò riciclati).

I cunsumatori in tutta l'Europa dicenu chì sò disposti à cambià u so cumpurtamentu per cumprà in modu più sustenibile, cù u 44% dispostu à spende più in i prudutti imballati in materiali sustenibili, paragunatu à u 48% chì pensanu chì i cummercianti facenu troppu pocu per riduce i rifiuti di prudutti è sò disposti à cunsiderà evità i rivenditori è riduce l'usu di imballaggi non riciclabili.

"I cunsumatori diventanu più cuscenti di l'opzioni di imballaggio per l'articuli chì compranu, chì à u turnu mette pressione nantu à l'imprese, in particulare i venditori", disse Tame.

Hè innegabile chì u modu chì l'industria di l'imballaggi "fa, usa, dispunì" hè cambiatu lentamente ...


Tempu di post: Jul-05-2022