A tendenza di sviluppu di l'imballaggi di carta

Cù a migliione di a tecnulugia di produzzione è u livellu tecnicu è a popularisazione di u cuncettu di prutezzione di l'ambiente verde,scatuli di imballaggi alimentaricum'èimballaggi alimentari dispunibuli,Scatole per pizza personalizzatepò rimpiazzà parzialmente imballaggi plastichi, imballaggi di metallu, etc Packaging, imballaggi vetru è altre forme di imballaggio sò diventati più è più largamente usatu.

4

Dopu à u 2021, a dumanda di diversi materiali di imballaggio continuerà, è a dimensione di u mercatu rimbalzarà à 1,204,2 miliardi di yuan.Da u 2016 à u 2021, u ritmu di crescita annuale cumpostu righjunghji 2,36%.L'Istitutu di Ricerca di l'Industria di l'Affari Chine predice chì ci sarà un ripresa in 2022, è a dimensione di u mercatu ghjunghjerà à circa 1,302 miliardi di yuan.

 

Mercatu di l'imballaggi di stampa di carta

L'industria di imballaggio di u mo paese hè principalmente divisa in a fabricazione di contenitori di carta è cartone, a fabricazione di film plastichi, a scatula di imballaggio in plastica è a fabricazione di cuntenituri, a fabricazione di contenitori di imballaggi metallici è di materiale, a fabricazione di l'equipaggiu speciale di trasfurmazioni di plastica, a fabricazione di contenitori d'imballaggi di vetru, i prudutti di sughero è altri prudutti di legnu. , ecc.In u 2021, l'imballaggi di cuntenituri di carta è cartone rapprisentanu u 26,51% di l'industria di l'imballaggio, chì hè un segmentu impurtante di l'industria di l'imballaggio.

 

Cù u sviluppu cuntinuu di l'ecunumia suciale di u mo paese, i prudutti di stampa di carta è di imballaggio sò sviluppati in a direzzione di finezza, squisitezza è qualità, è e variità è e caratteristiche di i prudutti di imballaggio sò ancu più diversificati, funziunali è persunalizati.

Nta l'ultimi anni, u paese hà implementatu vigorosamente i requisiti pulitichi di riduzzione di imballaggi.A causa di e caratteristiche ligere è cunvene di i materiali di imballaggio di carta è una forte adattabilità di stampa, i vantaghji competitivi di l'imballaggio di stampa di carta paragunatu à l'altri imballaggi di stampa sò più evidenti, è a so cumpetitività di u mercatu serà gradualmente rinfurzata, u campu di l'applicazione serà più largu.

A tendenza di sviluppu di l'industria di stampa è imballaggio di carta

U scoppiu di l'epidemie glubale in u 2020 hà cambiatu u modu di vita di i residenti in una certa misura, è u metudu di spedizione di oggetti senza cuntattu s'hè sviluppatu rapidamente.Sicondu i dati publicati da u Statu Post Bureau, in u 2021, u voluminu tutale di l'affari di l'imprese di servizii espressi in tuttu u paese compie 108,3 miliardi di pezzi, un aumentu annu di 29,9%, è l'ingudu di l'affari ghjunghje à 1,033,23 miliardi di yuan. un aumentu annu di 17,5%.U rapidu sviluppu di l'industria logistica muderna hè prevista per benefiziu l'industria di stampa è imballaggio, chì hè strettamente ligata à questu.

 H6ed6eb589c3843ca92ed95726ffff4a4g.jpg_720x720q50

In u futuru, l'industria di stampa è imballaggio di i prudutti di carta di u mo paese hè prevista di mostrà e seguenti tendenze di sviluppu:

 

1. A tecnulugia di stampa integrata hà da migliurà l'efficienza di a produzzione di l'industria

Remote control, carica automatica piastra, cuntrollu digitale di iscrizzione autumàticu, surviglianza automatica difettu è visualizazione, tecnulugia shaftless, tecnulugia servo, tecnulugia di interconnection wireless host, etc. sò stati largamente usati in l'equipaggiu di stampa.I tecnulugii emergenti sopra ponu aghjunghje unità è unità di trasfurmazioni post-stampa à a stampa arbitrariamente, è realizà e funzioni di stampa offset, stampa flexo, serigrafia, verniciatura, imitazione UV, laminazione, bronzatura è fustellatura in una linea di produzzione. rende l'efficienza di produzzione di l'equipaggiu.ottene un megliu megliu.

 

2. A stampa in nuvola è a tecnulugia Internet diventeranu una direzzione impurtante di u cambiamentu di l'industria

Risolve in modu efficace a cuntradizioni eccezziunale di l'industria di l'imballaggi spargugliati.L'Internet cunnetta tutti i partiti in a catena di l'industria di l'imballaggio à a stessa piattaforma.L'informatizazione, i big data è a pruduzzione intelligente migliurà assai l'efficienza operativa, riducenu i costi è furnisce i clienti cù servizii integrati veloci, convenienti, low-cost è di alta qualità.

 

3. U sviluppu di a fabricazione intelligente è a tecnulugia di stampa digitale prumove a trasfurmazioni di u prucessu di produzzione di l'industria

Cù l'avanzamentu di u cuncettu di l'Industria 4.0, l'imballaggio intelligente hà cuminciatu à entre in u campu di visione di e persone, è l'intelligenza diventerà l'oceanu turchinu di u sviluppu di u mercatu.A trasfurmazioni di l'imprese di stampa è di imballaggio di carta à a fabricazione intelligente hè una tendenza di sviluppu impurtante di l'industria in u futuru.Documenti cum'è "Guiding Opinions on Accelerating the Transformation and Development of Packaging Industry di u mo paese" è "Planu di Sviluppu di l'Industria di Packaging in Cina (2016-2020)" indicanu chjaramente chì "per migliurà u livellu di sviluppu di l'imballaggi intelligenti è migliurà u livellu di l'informatizazione. , automatizazione è intelligenza di l'industria "ugettivi di sviluppu industriale.

À u listessu tempu, l'applicazione di a tecnulugia di stampa digitale in a stampa è l'imballaggio di carta hè diventata sempre più attiva.A stampa digitale hè una nova tecnulugia di stampa chì registra infurmazione grafica digitale direttamente nantu à u sustrato.L'input è l'output di a stampa digitale sò flussi digitale di informazioni grafiche, chì permettenu à l'imprese di stampa di carta è di imballaggio di fà tuttu u prucessu di pre-stampa, stampa è post-stampa.In u flussu di travagliu, servizii più cumpleti sò furniti cù tempi di ciclu più brevi è costi più bassi.Inoltre, u flussu di travagliu di stampa digitale ùn hà micca bisognu di film, suluzione di fontana, sviluppatore o piastra di stampa, chì largamente evita a volatilizazione di i solventi durante u trasferimentu di l'imaghjini è di u testu, riduce in modu efficace u gradu di dannu à l'ambiente, è risponde à a tendenza di l'industria. stampa verde.

1


Tempu di post: Jul-12-2022